پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 227671
فولاد سفيددشت، بزرگ ترين کارخانه استان نيازمند حمايت مسئولان است
تاریخ انتشار : 1395/11/14 07:25:33
نمایش : 1534
يکي از کارگران کارخانه فولاد سفيددشت گفت: کارخانه فولاد سفيددشت بزرگ ترين پروژه در اين استان است اما هيچ حمايتي از سوي مسئولين از آن نمي شود و به همين دليل 65 درصد آن به فولاد مبارکه واگذار شده است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، يکي از کارگران کارخانه فولاد سفيددشت که در اين تجمع حاضر بود در گفت و گو با جهانبين نيوز؛ با اتاکيد بر اينکه به ما نگويد معترض  اظهار کرد:ما معترض نيستيم هميشه فشار بر روي قشر کارگر بوده و عدم حمايت از ما موجب شد تا اينجا تجمع کنيم و از استاندارکمک بخواهيم.

اين کارگر با اشاره به اينکه چرا استان ما ازخودش هيچ صنعتي ندارد و بيشتر صنايع مهم و اساسي استان در دست استان اصفهان است افزود: بخش هاي مهمي از صنايع استان، آب استان و... را از دست داديم چون استاندار حمايت درستي از داشته هاي استان ندارد.

چرا استاندار از صنايع و داشته هاي استان حمايت نمي کند؟

وي خاطرنشان کرد: استاندار مه هميشه از سفيددشت به عنوان يک سرمايه عظيم صحبت مي کند اما وقتي اين کارخانه صنعتي نياز به حمايت دارد پشت آن را خالي کرده هيچ حمايتي نمي کند.

اين کارگر با اشاره به اينکه 65 درصد از فولاد سفيددشت به فولاد مبارکه واگذار شده است خاطرنشان کرد: تنها دليل اين واگذاري عدم حمايت از صنايع در استان است و با وجود همه تاکيدات رهبر معظم انقلاب هيچ يک از مسئولين اقدامي نداشته اند، اگر از کارخانه فولاد سفيددشت حمايت شود فازهاي ديگر نيز راه اندازي مي شوند.

بزرگ ترين کارخانه استان نيازمند حمايت مسئولان است

رمضاني روابط عمومي فولاد سفيددشت در گفت و گو با جهانبين نيوز؛ اظهار کرد: ما امروز در اين مکان تجمع کرديم چون کارگران فولاد سفيددشت امنيت جاني ندارند و خواستار حمايت مسئولان از اين کارخانه و کارگران آن هستيم.

وي با بيان اينکه برخي از افراد معتقدند بايد در بخشي که خودشان مي خواهند به کارگيري شوند افزود: اين درحالي است که به اين افراد کار در فاز دوم کارخانه پيشنهاد شده است و آن ها قبول نمي کنند.

رمضاني اضافه کرد: فولاد سفيددشت بزرگ ترين پروژه در اين استان است اما هيچ حمايتي از سوي مسئولين از آن نمي شود.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html